👑🚀Amir💤a

👑🚀Amir💤a
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۳ - ناشناس
    😏😜😁
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

مرد خردمند و هنرپیشه را ، عمر دو بایست در این روزگار ، تا به یکی تجربه اندوختن ، با دگری تجربه بردن به کار !

 

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر ، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند .

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست . برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند . البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند ، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند !

  • 👑 AmirRe💤a

نظرات (۳)

سلام.عصرتون بخیر..

پس یعنی اگه کاربری پیغام بذاره، تصمیم گیری با مدیریت اون صفحه هست که به نمایش بگذاره یا نه.امیدوارم درست متوجه شده باشم.

یه سوال دیگه..در قسمت (تماس با من) پیغام بشکل خصوصی ارسال میشه و قابل نمایش برای عموم نیست؟!

خوشحالم که جواب دادید.فکر میکردم تا حالا حالا جوابی دریافت نمیکنم.خیلی ممنونم

پاسخ:
سلام
ببینید پیام خصوصی رو نمیشه جواب داد ، برای همین من پیام خصوصی رو در همه ی موارد غیرفعال کردم
میمونه پیام های عمومی که میتونه به صورتی باشه الف) همگی به محض ارسال تایید و نمایش داده بشه یا ب) فقط برای کاربران و اعضا بیان تایید بشه یا ج) همگی فقط توسط مدیر وبلاگ تایید بشه
شما تو تنظیماتش میتونین این رو تعیین کنید

من یه جوری تنظیم کردم که مورد دوم باشم ، یعنی اگر ناشناس بود با تاییدِ من قابل نمایش باشه و اگر عضو بیان بود بدونِ نیاز به چیزی همون لحظه نشون داده بشه که الان واسه شما این مورد آخر هست !

سلام. شب جنابعالی بخیر..

من سوالی ازتون داشتم درباره وبلاگ تون.چون درباره داشتن وبلاگ در اینجا تجربه ای ندارم.مدیریت تایید و به نمایش گذاشتن نظرات، فقط مختص شماست؟!

پاسخ:
سلام و عرض ادب ،
هر کسی میتونه از این امکان استفاده کنه ،
تو پنل کاربریتون میبایستی برین تو قسمت تنظیمات ساده و تنظیمات ارسال نظر اونجا گزینه ی مد نظرتون رو انتخاب کنین
برای من آدرسش اینه : http://blog.ir/panel/amirzaaa/settings

سلام 

عکس پروفایلتون باید عکس بچگیاتون باشه.! درسته؟؟

پاسخ:
سلام بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">