👑🚀Amir💤a

👑🚀Amir💤a
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۷ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۳ - ناشناس
    😏😜😁
نویسندگان
  • ۱
  • ۰
 
 
مرد واقعی کیست ؟!!!
           او چه ویژگی هایی دارد ؟!!!
 
 
 
۱. مرد واقعی پشتکار دارد . هیچوقت تا پیروزی دست از کاری نمی‌کشد . همان مردی است که تا نفس آخر ایستادگی می‌کند .
 
۲. مرد واقعی می‌تواند از خودش و خانواده‌اش دفاع کند .
 
۳. مرد واقعی در بهترین فرم و اندام است . او به سلامت خود اهمیت میدهد قوی و ورزشکاری است و برای جنس مخالف بسیار جذاب .
 
۴. مرد واقعی شجاع است و با ایمان . نه اینکه ترسی ندارد ، نه . ترس دارد ولی آن را پذیرفته است و در هر موقعیتی با آن روبه‌رو می‌شود . او همیشه یاد خدا را در دل دارد و به خدا توکل میکند .
 
۵. مرد واقعی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد . شوخ‌طبع است و همیشه آدم‌های زیادی را با بذله‌گویی‌هایش دور خود جمع می‌کند .
 
۶. مرد واقعی داستان های زیادی برای تعریف کردن دارد . او زندگی بسیار متفاوت داشته است و دارد . اشتباهاتی مرتکب شده اما توانایی این را دارد که اشتباهاتش را به شوخی تعریف کند . ماجراجویی‌هایی داشته است که هر کسی دوست دارد در مورد آن بشنود .
 
۷. مرد واقعی می‌تواند به خودش بخندد . این یکی از لازمه‌های مرد واقعی است . شما هیچوقت نمی‌توانید مرد واقعی را مسخره کنید ، چون خودش هم به ما ملحق خواهد شد . هیچکس نمی‌تواند بهتر از خودش، خودش را مسخره کند .
 
۸. مرد واقعی متواضع است . بخشی از این بخاطر توانایی او برای خندیدن به خودش می‌آید . به هر پیروزی که دست پیدا کند ، هیچوقت از خودش درنمی‌آید و اگر هم این اتفاق بیفتد می‌تواند دوباره مثل قبل خاکی شود .
 
۹. مرد واقعی تحصیل‌کرده است . پیش نیاز آن مدرک تحصیلی نیست ، بلکه عطش یادگیری است . او دوست دارد یاد بگیرد و این کار را می‌کند . این به او کمک می‌کند بتواند با افراد از هر وضعیت و موقعیت اجتماعی و اقتصادی ارتباط برقرار کند . خیلی راحت و هوشمندانه می‌تواند با تاجران بزرگ و مبلغین مذهبی رابطه داشته باشد .
 
۱۰. مرد واقعی ، مرد مردهاست . مردی است که دوست نداشتن او بسیار سخت است . سرسخت و اکثر اوقات ساکت است اما می‌تواند هر لحظه زیر خنده زده و لطیفه‌ای تعریف کند .
 
۱۱. مرد واقعی ارزش هر کلمه را می‌شناسد ، فقط به این دلیل حرف نمی‌زند که صدای خود را بشنود . کلمات خود را به دقت انتخاب می‌کند . به قدرت آنها احترام می‌گذارد . چه در نوشتن و چه حرف زدن ، فقط وقتی حرف نمی‌زند که دیگران حرف‌هایش را بشنوند ، زمانی حرف می‌زند که چیز با ارزشی برای گفتن داشته باشد .
 
۱۲. مرد واقعی هدف دارد . این مشخص‌ترین خصوصیت اوست . در عین اینکه همه آدمها در زندگی خود سرگردان‌اند تا خودشان را پیدا کنند ، مرد واقعی سرگرم ساختن خودش است . هر روز برای نزدیک‌تر کردن خودش به هدفش ، کاری انجام می‌دهد .
 
۱۳. مرد واقعی پرتلاش و سخت‌کوش است . او می داند که بدون تلاش و کار سخت هیچ کاری به انجام نمی‌رسد .
 
۱۴. مرد واقعی یک جنگنده است . می‌داند که بعضی چیزها تحت کنترل او نیستند اما برای کنترل چیزهایی که در اختیار اوست هر کاری می‌کند . اما نگران بقیه چیزهایی که کنترلی روی آنها ندارد نیست . نگران فردا نیست ، برای ساختن امروز خود سخت در تلاش است .
 
۱۵. مرد واقعی شروع‌کننده دعوا نیست اما اگر در دعوایی گرفتار شود ، به آن خاتمه می‌دهد . قلدر نیست . از آندسته آدم‌هایی نیست که دنبال دعوا می‌گردند تا زورآزمایی کنند . اما اگر منطقی‌ترین کاری که باید انجام دهد، دعوا کردن باشد ، این کار را خواهد کرد . او برای خراب کردن دعوا نمی‌کند، بلکه برای دفاع کردن از خود این کار را می‌کند .
 
۱۶. مرد واقعی خوش‌استیل و خوش‌تیپ است . به ظاهر خود می‌بالد و مردم هم برای آن به او احترام می‌گذارند . او می‌داند چطور باید مثل یک مرد لباس بپوشد .
ظاهری مردانه دارد خبری از ابروهای برداشته ، گوشواره ، شلواره پاره و موهایی از توی لوله جارو درآمده نیست .
 
۱۷. مرد واقعی می‌داند کیست ، ارزش‌هایش بر زندگی او حکومت می‌کنند . هیچوقت از ارزش‌های خود سرپیچی نمی‌کند و تا لحظه آخر برای آنها می‌ایستد . حتی اگر در ایستادگی برای ارزش‌هایش تنها باشد ، تا آخرین توان خود می‌جنگد .
 
۱۸. مرد واقعی می‌داند با خانم‌ها چطور باید رفتار کند . او به زن‌ها احترام می‌گذارد و در هر موقعیتی به همسر خود کمک می‌کند . به او کمک می‌کند به آرزوهایش برسد .
 
۱۹. مرد واقعی برای خوشنود کردن همه آدم‌ها خود را به زحمت نمی‌اندازد چون می‌داند این کار غیرممکن است . هیچوقت نمی‌گذارد زنی زندگی او را اداره کند. او مرد خودش است . با اینکه زمینی که زنش روی آن راه رفته را می‌بوسد اما می‌داند چطور نباید اجازه دهد او از حد خود تجاوز کند . هیجوقت نمی‌تواند با یک زن حسود یا کنترل‌کننده در ارتباط باشد .
 
۲۰. مرد واقعی مرد ارزش‌هاست . انیشتین می‌گوید “سعی نکنید مرد موفقیت‌ها باشید ، سعی کنید مرد ارزش‌ها باشید .” انیشتین می‌دانست که اگر برای دیگران ارزشمند باشید ، درواقع به موفقیت رسیده‌اید . مرد واقعی مرد ارزش و ارزش‌هاست . او با بودن کنار دیگران به بهبود زندگی آنها کمک می‌کند .
 
۲۱. مرد واقعی به دیگران کمک می‌کند ، او بخشنده و سخاوتمند است . او هدف خود را دارد اما می‌داند که زندگی فقط موفقیت نیست ، بلکه حک شدن در ذهن دیگران است . می‌داند که این کار فقط از طریق کمک به دیگران برای رسیدن به آرزوهایشان امکان‌پذیر است .
 
۲۲. مرد واقعی یک رهبر است ، الگو است . او به مردم نمی‌گوید چطور زندگی کنند ، اما طوری زندگی می‌کند که دیگران از او درس بگیرند .
 
۲۳. مردان واقعی در طول تاریخ موقعیت‌هایی که دیگران به عنوان شکست به آن می‌نگریستند را فرصتی برای موفقیت می‌دیدند . مرد واقعی ممکن است شکست بخورد اما شکست برای او آخر راه نیست . او شکست را بخشی ضروری از تجربه می‌داند و می‌داند که شکست باعث می‌شود چیزهایی را امتحان کند که دیگران از آن دوری می‌کنند و باعث می‌شود وقتی دیگران از ادامه راه دست می‌کشند ، او تلاشش را بیشتر کند .
 
۲۴. مرد واقعی لجوج و کله‌شق است . وقتی کاری را شروع می‌کند که به آن عشق می‌ورزد ، هیچکس نمی‌تواند او را عقب بکشد و تا آخر در آن خواهد ماند . همچنین روشنفکر است و دوست دارد حرف‌ها و نظرات دیگران را بشنود . چون می‌داند که کله‌شق است و ممکن است اشتباه کند ، همیشه از نظرات کسانی که فکر می‌کند از او بهتر هستند درس می‌گیرد .
 
۲۵. مرد واقعی هیچ تلاشی نمی‌کند که مرد واقعی باشد . این همان جایی است که خیلی‌ها شکست می‌خورند . او به زندگی علاقه‌مند است . مجذوب دنیای اطراف خودش است و دوست دارد بهترین مردی باشد که می‌تواند . ذاتاً مراقب دیگران است . با عشق سخت تلاش می‌کند . زندگی را دوست دارد و با فرصت‌هایی که هر روز ممکن است در اختیارش قرار دهد هیجان‌زده می‌شود . همه این خصوصیات به طور طبیعی در او وجود دارد . او که جنگنده‌ای کنجکاو، مهربان و شجاع است ، همه را مثل رهبری پرقدرت دنبال خود می‌کشاند .
  • 👑 AmirRe💤a

نظرات (۸)

تو کله پسراا چی میگذره واقعا؟؟

چجوریه ک با گریه و زاری و هزارتا واسطه میخوان ب روز ب یکی برسن و اخرش اینجوری وامیدن و از همه چی دست میکشن؟؟

چجوری اینقدر تغییر میکنن و عوض میشن؟؟

پاسخ:
سلام
خوش اومدی ،،،

آخه من از کجا باید بدونم چه خبره ؟!!! 😂😂😂
ولی هفته ی آینده که یکم وقتم آزاد شد میام همینجا کامل واست توضیح میدم

چقدر من از خوندن کامنت های شما تو خانواده برتر خوشم میاد 😊

چرا من داداش ندارم 😭😭😭

خدااااااایاااااااا آخه این انصافه 😢😢

پاسخ:
سلام ،،، 🌷
شما لطف دارین ،،، ممنونم 🙏😊🌺🌺🌺

 سلام به داداشی 

 

مرد واقعی خودتی ❤

 

بعدم داداشت😜

 

بعدی هم‌ یادم‌ نمیاد باید فکر کنم🤔🤔🤔

 

بعدا با هم تصمیم میگیریم مرد سوم کیه

 

چه حس خوبیه تو وبلاگ داداشش ادم‌ نظر بذاره حس میکنم هر چی بنویسم تایید میشه اما نمی نویسم(لطفا اون استیکر بغل)

 

 

خب دیگه چه خبر امیر 

 

عروسی کیه انشالله؟ما هم دعوتیم دیگه مزی هم راه میدی😂😂😂😂

 

 

نمیدونی چه بلایی سرم اومد گوشیم‌ از رو داشبورد تو  پیچ از شیشه ماشین پرت شد بیرون ترکید ، واقعا کی میخوام عین ادم رانندگی کنم 🤔😐😐😐😐

 

 

من یکی از ازدواج شانس نیوردم یکی از گوشی یکی از مزییییی

 

 

امیر چقدر وبلاگت روونه ادم دوست داره تایپ کنه😅😂😂😂

 

 

امیر امیر حسین امیر جان به گوشی😎

 

 

امیییییییر امیییییییر جعفر 

 

 

امیر چرا اخه چرا واقعا ، 

 

 

🙄🙄🙄

 

 

 

واقعا واست متاسفم امیر میدونی چرا؟ 

بخاطر اینکه وای بر قلبی که قیاس کننده باشد😂😂😂

 

داداشت داره رد میده دیگه حلال کن تاثیرات گرمای زمستونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
حسین تو دیگه اینجا چی میکنی پسر ؟!!! 😂😂😂

خدااااااااااااااا ،،، منو از دستِ اینا نجات بده ،،، 😂😂😂

تو مسلمون نیستی ،،، واقعاً نیستی ،،، 😂😂😂
  • پرینازم ...
  • سلام آقاامیرای بابا، خدابنده ،چرا اخه؟
    باباحالایه انفولانزای گوگولی که دیگه این حرفارونداره😄
    انصافا شماآقایون خیلی دربرابر این مریضیای ساده جودین😄
    من باباییم هم همینطوره یه سرمای ساده میخوره همه مثل پروانه دورش میچرخیم همچین خودشولوس میکنه😅
    گذشته ازشوخی امیدوارم هرچه سریع ترحالتون خوب شه

    خیلی ممنونم لطف کردید خیلی عالی توضیح دادین یادگرفتم
    ببخشید دوتاسوال دیگه هم دارم
    من کاربری بیان یکی ازدوستاموبه اشتباه نمیدونم دستم خورده حالاچه جوری به جای پاسخ احتمالارفته توهرزنامه،نه میتونه کامنت بذاره تووبلاگم نه میتونه دنبالم کنه ،اونوازکجاباید اسمشو ازاین حالت مسدود خارج کنم؟

    یعد وقتی واسه یه پست یه ویس اپلودمیکنم حتی مکث هم میکنم گزینه درج مدیا واسه پخش نمیاد ،لینکش واسه دانلود میاد به جای گزینه واسه پخش انلاین

    اینارم جواب بدین ممنون میشم خیلی لطف میکنیدحالا من عجله ندارم هروقت فرصت داشتین حالتون بهترشد

    پاسخ:
    سلام پری خانوم 🌷

    این ویروس آنفولانزای لعنتی یه هفته ست منو زمین گیر کرده ،،، هفته ی پیشم حسین خونه نشین شده بود ،،، نه انصافاً خداییش کجاش گوگولی مَگولیه آخه ؟!!! 😂😂😂

    در کل ممنونم ازتون 🙏 ،،،
    ان شاءالله شما و خونواده ی محترم تون همیشه تندرست و شاد باشین که اینا واقعاً نعمت های ارزشمندی هستن !


    در مورد اون دو سوال :
    راستش الان گوگل برای من باز نمیشه ،،، فعلاً اطلاعی در این زمینه ندارم ،،، منتظر میمونیم اینترنت دوباره به حالت عادی برگرده میگردم راه حلش رو پیدا میکنم براتون ،،، مرسی 🌺🌺🌺
  • پرینازم ...
  • سلام امیر اقاامیدوارم حالتون خوب باشه عالی بودمخصوصامورد 18
    یه سوال چه جوری متن توپست یاپاسخ کامنت یه نوشته رو تبدیل به لینک میکنید
    الان مثلا توپاسختون به کامنت خانم اناهیتاعزیز 
    کلمه گپ وگفتگو بلدشده ،بعدش باکلیک به اون صفحه منتقل میشه
    من بلدنیستم اینطوری

    پاسخ:
    سلام پری خانوم 🌷
    حالِ روحیم که خوبه الحمدلله ،،، ولی رفتنیم ،،، حلالم کنین ،،، آنفولانزای شدید گرفتم


    در موردِ ارجاع دادن به یه سایت یا وب پیجِ دیگه ، گویا اسمش هایپرلینک هست ،،، شما بعد از اینکه متنِ موردنظرتون رو انتخاب کردین روی گزینه ی "لینکِ متن به آدرس" که بالا از آخر سومی هست و علامتِ زنجیر داره (کنارِ گزینه ی راست چین ، چپ چین) کلیک میکنین و بعد تو باکسِ باز شده آدرسِ سایت یا وبلاگی که میخواین بهش ارجاع داده بشه وارد میکنین و بعد روی تایید کلیک میکنین ،،، اینجوری راحت میتونین همون کاری که من کردم رو در مورد مطالبِ خودتون در وبلاگ انجام بدین


    امیدوارم تونسته باشم کمک تون کرده باشم
    بازم اگه سوالی بود بفرمایین 🙏🌺🌺🌺

    احیاناً با من نبودید؟ 😠

    من لواشک دوس دارم...😋 سیر تا پیاز زندگیمم لو دادم.... 😁

    ببخشید یه سوال دارم... 

    شما خارج از وبلاگ با آقا اسماعیل در ارتباطید؟؟

    من نمیتونم تا تایید شدن نظرات وبلاگ منتظر بمونم... دارم منفجر میشم... 😩 

    میشه بگید بهشون بیان اینجا؟ 

    فک کنم نارحت شدن از دستم😶

     

     

    پاسخ:
    آره لواشکُ که صددرصد منظورم شما بودین (الکی😂) ،،، فقط خواستم در لفافه بگم کسی نفهمه که خب نشد دیگه 🤪

    توی "لو دادن" من خودم نفر اولم ،،، باز یه تغییرِ ساناز به آناهیتا داشتی من همون اندازه م نداشتم 😂🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

    یه تاپیکِ گپ و گفتگو ساختم تو وبلاگم ،،، تنظیم کردم که نظرات اونجا بدونِ تایید برای همه قابل دیدنه و راحت میتونین آنلاین چت کنین ،،، اگه خواستین ازشون دعوت کنین بیان اونجا ،،، راحت 😊


    سلام

    خوبید؟ 🥺 

     

    پاسخ:
    بَه ،،، سلااام ،،، سرکار خانوم هارلی کویین ! 🤪

    الحمدلله ،،، شُکر ،،،
                           مث همیشه عالی هستم ! 😊


    شما خوب هستین ؟!!! کارُبار خوب پیش میره ؟!!!
  • دختری در مزرعه🌾
  • بسیار عالی و مفید

    پاسخ:
    سلام ،،، بله برای خودِ منم نوشته ی بسیار جالبی بود ! 😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">